Tack för en jättemysig dag med Molly & Elli

Publicerat: 2011-04-19 18:52:30

Hejhej! Nu är jag hemma från stan! Det började med att jag och Elli mötte upp Molly utanför bion. Där stod det en gubbe som sålde tidningar och han började prata med oss typ hela tiden, läskig gubbe! Innan bion började satte vi oss alla tre på en bänk utanför och kollade på en ung kille som skatede. Han flög av skateboarden och landade hos en grupp tjejer!, haha! Sen började bion och Never Say Never var grymt bra! Jag är typ förälskad nu!! <3 Justin Bieber är så grymt sööt, tyvär hade Molly och Elli rätt hela tiden! ;)

 Efter bion åkte Molly hem och jag fick skjuss av Ellis föräldrar. Det har verkligen varit en toppen dag idag tjejer! Och tack för att ni ville följa med, ni hade inte ens träffats innan. Hoppas att eran tisdag har varit lika supermysig som min, kram kram! Bilderna kommer senare :)




Sötnosen Molly


Båda sötnosarna





Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: