Godmorgon sverige

Publicerat: 2011-04-18 09:49:07

Hej & godmorgon! Nu på morgonen har jag lekt lite med min nya mobil, skickat typ 100 sms redan och chattat på facebook!  Om en stund kommer min brors kompis så jag måste fixa mig, kan inte gå runt i morgonrock då. Jag ska också köka lite frulle om ett tag!

Idag ska kanske jag och Vera hitta på nått men hon ser inte smsen jag skickar till henne! Det är jättekonstigt fast hon svarar på Facebook :o. Aja, det kanske inte blir nått! Jag är ju hemma själv idag med brorsan så jag kan inte at mig till nån, eller jo jag kan ju alltid ta  bussen ^^ Hoppas ni får en underbar måndag, första dagen på lovet! Kram kram <3



En gammal bild på mig!


claudia

Så lite¨så :)

allt bra?

2011-04-18 09:54:12 http://claudialovgren.blogg.se/



Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: