Borta bra men hemma bäst

Publicerat: 2011-04-26 20:44:08

Hejhej! Nu är jag äntligen hemma från en underbar helg med familjen på havet. Vi åkte en jättestor båt från stan till åbo. En 24 timmarsresa alltså. Vi hade en hytt med fyra bäddar, fönster, en tv och sånt. På kvällen åt vi middag på en resturang med jättegod mat. Det speciella var efterrätten för det var buffé med alla sorters kakor, praliner frukt, cupecakes och massa gott. Sen gick vi och köpte "lite" godis i butikerna och kollade runt lite. Runt tolvslaget gick vi till baren och tog en varsin drink medans vi kollade på massa uppträdanden. Det var en grupp med både tjejer och killar som dansade och jag tror att dem kom från Brasilien.

Tumblr_lje2scyib31qhr1uko1_500_large

Nästa dag, alltså imorse var det frukost på morgonen och lite annat. Vi spelade sånna spel som allafall jag blir beroende av, när man slänger i ett mynt i en maskin och ska få ner andra mynt. Förs vann vi jättemycket sen tog alla pengarna slut, som vanligt :( Innan lunch tog vi ett bad på "spa" avdelningen i båten. Där fanns det två pooler och en bastu. Det var jätteskönt att bada på en båt faktiskt. För det gungade så mycket, hihi! Några timmar innan vi var framme i Stockholm shoppade jag och mamma.

Jag fick med mig hem ett jättefint armband, en parfym, tre tuggummipaket och ett påskägg med godis. Hoppas ni hade en mysig helg! Puss, vi hörs senare ikväll.


Den stora parfymbutiken


En hemskt ful bild på mej, hoppas ni lever!



Efter solnedgången


Lilla jag


Röda ögon :D

Förlåt om jag inte rokade vända bilderna. Puss <3<3


Leia ♥

Fina bilder!

2011-04-27 13:39:43 http://leiabloggar.blogg.se/



Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: