Den bästa födelsedagen i alla mina 13 år!

Publicerat: 2011-04-17 18:44:59

Hejhej! Gud så glad jag är! Ni får veta varför snart, men först ska jag berätta om vad som har hänt! Till middag åt vi hemmagjorda grillade hamburgare som var jättegoda! Sen till efterrrätt blev det Ben & Jerry glass två bunkar med strut och chokladrör, smaskens! Ska ta en till ikväll. Efter det blev det självklart presentöppning!

I presenterna fick jag ett kort från mormor & morfar där det log 500 kr i! Så nu blir det shopping. Sen fick jag Två tuggummipaket av min bror och ett presentkort på Kicks för 100 kr! Imorse fick jag också ett turkost nagellack som är jättefint. Sen fick jag en vårjacka av familjen som jag älskar, den är superfin <3 Och en musiklampa som stod på önskelistan, tack tack! Sist men inte minst kom den absolut bästa presenten. En Experia arc från familjen!!!!!!!!! Är superglad just nu! :D Den kostade runt 5000! I det abonnemanget ingick fri surf, vria sms och så ringer jag gratis!

Det kunde inte ha blivit en bättre födelsedag! Tack så jättemycket familjen för alla fina presenter och tack till er alla andra som har grattat mig på Facebook eller via sms! :D Nu blir det lek med mobben! Kram kram <3


Allt är från familjen!


Experia arc <3


Vera

Va ska du göra imorron? :o alltså Måndag?

2011-04-17 21:35:08 http://magnolians.blogg.se/
claudia

Grattis i efterskott :D

2011-04-18 09:05:45 http://claudialovgren.blogg.se/
m y s s a n '

Allt bra?:)

2011-04-18 11:00:17 http://myowndiiary.blogg.se/



Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: